Algemene voorwaarden Kerstmarkt 2025
Datum
19, 20, 21 december 2025
Deelnameprijs
50 euro per meter (excl. btw, prijs voor 3 dagen)
De tent is bewaakt
De tent is verwarmd
Aankleding van de stand
Aankleding van de stand zelf te voorzien
Food & beverages
Drank en eten mag niet verkocht worden, tenzij een drank- of foodstand wordt aangevraagd
Betalingsvoorwaarden
Na inschrijving ontvang je een factuur, te betalen binnen 7 dagen. Deelname is pas definitief na betaling.
Annuleringsvoorwaarden
- Gratis annuleren: Annuleren kan kosteloos tot en met 30 november om 23:59 uur. Het reeds betaalde standgeld wordt in dat geval volledig terugbetaald.
- Annuleren na 30 november: Bij annulering vanaf 1 december wordt 50% van het betaalde standgeld terugbetaald.
- Niet opdagen: Indien een deelnemer zonder voorafgaande annulering niet aanwezig is op de kerstmarkt, vervalt het volledige standgeld en is er geen terugbetaling mogelijk.
Aansprakelijkheid
Deelname op eigen risico. De organisatie is niet aansprakelijk voor verlies, schade of diefstal van de goederen van de deelnemer.
Deelnemers zijn zelf verantwoordelijk voor de verzekering van hun materialen en producten.
Veiligheid
- Gebruik van open vuur of andere gevaarlijke materialen is enkel toegestaan na voorafgaande schriftelijke toestemming van de organisatie
- De tent wordt 's nachts bewaakt gedurende de periode van de kerstmarkt (vrijdagnacht en zaterdagnacht, zondag tot sluit van de kerstmarkt)
Opbouw en afbraak
Opbouw en afbraak van de stand kunnen enkel plaatsvinden binnen de door de organisatie vastgelegde tijden:
- opbouw: vrijdag 19/12 vanaf 12 uur
- afbraak: zondag 21/12 vanaf 19.30 uur
De stand moet netjes worden achtergelaten.
Standplaats
De organisatie bepaalt de indeling van de standen, maar houdt daarbij zoveel mogelijk rekening met de wensen van de deelnemers
Het is niet toegestaan de toegewezen plaats te ruilen of door te geven aan derden zonder toestemming van de organisatie